یادداشت ها1399-12-20 14:19:30 +00:00

برندسازی مشترک


برندسازی مشترک، استراتژی مفیدی برای بسیاری از شرکت‌هاست که به دنبال افزایش مشتری، سودآوری، سهم بازار، وفاداری مشتری، تصویر برند، ارزش درک‌شده و صرفه‌جویی در هزینه هستند.

بسیاری از شرکت‌های مختلف، مانند خرده‌فروشان، رستوران‌ها، خودروسازان و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی، از برندسازی مشترک برای ایجاد […]

بازاریابی مشارکتی

بازاریابی مشترک (Co Marketing ) می تواند برای هر برندی که می خواهد مخاطبان خود را بزرگ تر کند، آگاهی برند را افزایش دهد و یک مدل محتوای جدید ارائه دهد. در بازاریابی مشترک، کمپانی های ذی نفع نیروهای خود را متحد می کنند تا بازاریابی را برای محصولات خود به صورت مشترک انجام دهند. […]

بازاریابی رویدادی

بازاریابی رویدادی یک روش تبلیغاتی است که امکان ارتباط نزدیک بین سازمان ها یا برند ها را با مخاطبان خود […]

رفتن به بالا